آمار مطالب

کل مطالب : 73
کل نظرات : 7

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 22
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 105
بازدید سال : 334
بازدید کلی : 5495

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبک زندگی و فضيلت‌های اخلاقی و آدرس sabk-zendegi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 5495
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

">

کنگره ملی وقف،حماسه اقتصادی و سبک زندگی اسلامی

----------------------------------------------ساعت فلش مذهبی---------

وبلاگ سبک زندگی اسلامی

------------

وبلاگ شهدای هسته ای

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمدرضا
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1392
نظرات
تاريخ  :  1392/10/11

به گزارش دبیرخانه کنگره، اختتامیه کنگره ملی وقف، حماسه اقتصادی و سبک زندگی اسلامی مصادف با هفته وقف و روز یکشنبه 15 دی ماه از ساعت13:30 در دانشگاه تربیت مدرس با حضور اساتید، محققان و هنرمندان برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجج الاسلام محمدی(سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه)، محمدزاده(مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران)، قرائتی(رییس ستاد اقامه نماز)، میرلوحی(مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادقعلیه السلام)، موسویان(عضو شورای فقهی بانک مرکزی) و دکتر علی صالح آبادی(رییس سازمان بورس و اوراق بهادار)، دکتر بشیر(استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام) حضور یافته و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

لازم بذکر است در این مراسم از قریب به 60 نفر از برگزیدگان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

در این مراسم از دو جلد مجموعه مقالات کنگره ملی پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله وسلم که به همت سازمان بسیج حقوقدانان و اداره کل اوقاف امور خیریه استان تهران به چاپ رسیده است و همچنین مجموعه مقالات کنگره ملی امام حسن عسکریعلیه السلام رونمایی خواهد شد.

به کلیه دوستان شرکت کننده در اختتامیه گواهی شرکت در کنگره اعطا می شود. و به تمامی شرکت کنندگانی که به مرحله دوم راه پیدا کرده اند، نیز گواهی ارائه اثر در کنگره اعطا می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 295
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : محمدرضا
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1392
نظرات
 
تاريخ  :  1392/10/11
 دبيرخانه كنگره ملي وقف، حماسه اقتصادي و سبك زندگي اسلامي نتايج نهايي بخش هاي هنري و مجازي كنگره را اعلام كرد. آيين اختتام روز يكشنبه 15 دي ماه سال جاري در سالن شهيد چمران دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي گردد.

به گزارش دبیرخانه کنگره ملی وقف، حماسه اقتصادی و سبک زندگی اسلامی نتایج نهایی کنگره با اعلام کارگروه های مربوطه به شرح زیر اعلام می گردد
لازم بذکر است، اختتامیه کنگره روز یکشنبه 15 دی ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد

همه اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد

تعداد بازدید از این مطلب: 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمدرضا
تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1392
نظرات
 به گزارش دبيرخانه كنگره ملي وقف، حماسه اقتصادي و سبك زندگي اسلامي، نخستين مرحله داوري بخش وبلاگ روز يكشنبه 01/10/92 بلافاصله پس از اتمام مهلت ارسال آثار آغاز شد و هيئت محترم داوران ليست رسانه هايي كه موفق شدند به مرحله دوم راه پيدا كنند را به شرح زير اعلام كرد.

 

گفتنی است هیئت محترم داوران همچنین به آن دسته از شرکت کنندگانی که از پرشین گیگ استفاده کرده اند نیز هشدار داد به علت مشکلات فنی در پرشین گیگ فایل های بارگزاری شده در این هاست قابل مشاهده نیست، لذا شرکت کنندگان محترم می بایست طی دو روز روز آینده از طریق تماس با پشتیبانی پرشین گیگ مشکلاتشان را مرتفع کرده و یا تمام فایل های خود را به هاست دیگری مانند سامانه وبلاگ تبیان منتقل نمایند. بدیهی است در غیر این صورت امتیاز فنی به آن ها تعلق نخواهد گرفت.

دبیرخانه کنگره در همین راستا افزود: به تمامی شرکت کنندگانی که آثار آنها در مرحله نخست پذیرفته شده باشد گواهی شرکت در کنگره اهداء خواهد شد که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده وبلاگ های راه یافته به مرحله دوم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


شکر گذار خداوند هستم از اینکه فرصتی برایم مهیا شد تا با ایجاد وبلاگ سبک زندگی اسلامی تلاش خود را در جهت اجرای قوانین اسلامی در زندگی تبلیغ کنم. امیدوارم خداوند نیز از این کارم خشنود شود. و این جمله از قول مقام معظم رهبری پایان بخش سخنان من : ((سبک زندگی بخش اصلی و حقیقی " تمدن سازی نوین اسلامی" را تشکیل می دهد.))


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود